Sponsoring: hoe en waarom

Boek Sponsoring

Praktische handleiding bij het werven van sponsors…

Geschreven door oud sponsoringmanager KLM…

Het werven van sponsors is een lastige klus en vereist enige kennis van zaken. 

Toch zijn er veel sportverenigingen, culturele organisaties en goede doelen geheel of gedeeltelijk afhankelijk van sponsoring.

Zonder kennis van zaken worden tientallen brieven verzonden en evenveel afwijzingen volgen. Teleurgesteld na de zoveelste afwijzing stopt men vervolgens met de zoektocht naar sponsors.

“Sponsoring: hoe en waarom” is een praktische handleiding bij het werven van sponsors. Op een toegankelijke manier maakt Danny je deelgenoot van zijn jarenlange kennis kennis en ervaring op het gebied van sponsoring. Bovendien geeft hij een uniek inzicht in de gedachtengang van een sponsor.

Op een praktische manier komen alle aspecten aan de orde die nodig zijn om een goede sponsoringaanvraag in te dienen. Van het voorbereiden en beschrijven van uw organisatie en het bieden van een tegenprestatie tot het opstellen van een goede brief. Ook is er aandacht voor het voeren van gesprekken met sponsors, het maken van afspraken, het opstellen van een sponsorcontract en het onderhouden van een sponsorrelatie.

Wanneer je sponsors wilt werven is “Sponsoring: hoe en waarom” een onmisbare en praktische handleiding.

Geschreven door Danny de Graaf, jarenlang sponsoringmanager bij de KLM

Danny de Graaf was jarenlang sponsoringmanager bij de KLM en heeft naar schatting zo’n 12.000 sponsoringverzoeken langs zien komen.

Via dit boek wil hij iets doen wat hij als sponsoringmanager niet kon, namelijk je helpen een betere sponsoringaanvraag in te dienen bij de juiste sponsors.

Quotes van anderen

“… voortreffelijke boek dat vooral door de praktische aard ervan in elke grote basisbibliotheek met een sponsorbeleid thuishoort……” — Agnes Klitsie (Biblion)

Prijs
€ 29,95

ISBN
978-90-817558-3-2

Auteur
Danny de Graaf

Aantal pagina's
156

Soort uitgave
Garenloos gebonden