Mijn ingediende aanvragen

Mijn ingediende aanvragen geeft je een overzicht van alle aangemaakte aanvragen. Vanuit dit scherm kun je alle aanvragen beheren. Je kunt een aanvraag wijzigen, de status wijzigen, toegezegde bedragen invullen, maar ook bijvoorbeeld eventuele correspondentie toevoegen

Mijn ingediende aanvragen (hoofdscherm)

 


Het scherm geeft je een overzicht van alle regelingen waarvoor je de stappen hebt doorlopen om een aanvraag in te dienen.


Aanvraag opnieuw downloaden


Na het doorlopen van de aanvraag heb je een aanvraag pakket kunnen downloaden met alle bestanden die nodig zijn voor een aanvraag.
Mocht je deze bestanden kwijt zijn dan kun je deze opnieuw downloaden.

  • Klik op "Download aanvraag pakket" om de bestanden van je aanvraag opnieuw te downloaden.

 

Bekijken of wijzigen van een aanvraag

Ook nadat je alle gegevens voor een aanvraag hebt ingevuld, blijft het mogelijk om de aanvraag te bekijken of te wijzigen.

Je kunt dus de aanvraag aanmaken, deze binnen je organisatie of project voor feedback rondsturen, en hierna alsnog wijzigingen aanbrengen in de aanvraag. 

  • Klik op "Bekijk of wijzing aanvraag"
  • Het scherm van je aanvraag verschijnt
  • Klik linksboven op "Wijzig aanvraag"
  • Je bent nu in de projectpagina van je aanvraag
  • Controleer deze gegevens, of vul ze aan
  • Klik onderaan de projectpagina op "Opslaan"
  • Je bent nu weer terug op de pagina "Mijn ingediende aanvragen"
  • Indien gewenst kun je de gewijzigde bestanden voor je bestanden opnieuw downloaden via "Download aanvraag pakket"

 

Informatie over de regeling opvragen

 

Wanneer je alle documenten voor je aanvraag hebt aangemaakt is het verstandig de informatie over de regeling er bij te pakken zodra je de regeling feitelijk gaat aanvragen.
Bijvoorbeeld om nog eens de adresgegevens te checken, de voorwaarden nog eens te controleren, etc.

  • Klik op de hyperlink van "Regeling: ..." om de regeling gerelateerd aan de aanvraag te openen.

 

Aanvraag status wijzigen

 

Zeker wanneer je van plan bent meerdere aanvragen te doen, of met meerdere personen bezig bent met het aanvragen van regelingen, is het belangrijk dat je vanaf het begin hierin structuur brengt.

Je voorkomt hiermee dat je meerdere keren een aanvraag doet richting dezelfde verstrekker, of pijnlijker: dat je navraag doet bij een verstrekker naar de status van je aanvraag terwijl deze al heeft gereageerd.

Beschikbare statussen

  • In voorbereiding (de standaard status)
  • Aangevraagd (gebruik deze status zodra je de aanvraag hebt verzonden)
  • Toegewezen
  • Afgewezen

Wijzigen status aanvraag

  • Klik vanuit het hoofdscherm van "Mijn ingediende aanvragen" op: "Bekijk of wijzig aanvraag"
  • Je kunt nu de aanvraag bekijken of wijzigen

 

  • Klik vervolgens op de keuzelijst "Aanvraagstatus"
  • Kies de juiste status
  • Klik op "Opslaan"

 

Totaal toegezegde bedrag invoeren

Wanneer je toezegging ontvangt kun je het toegezegde bedrag invullen.
Hierdoor weet je altijd precies wat de financiële status is van een project.

We adviseren je gebruik te maken van deze mogelijkheid. Zeker als je meerdere aanvragen hebt lopen is het belangrijk dat je direct kunt zien wat de financiële status is van een project.

Hoe doe ik dat

  • Zodra je een toezegging hebt ontvangen ga ja naar "Totaal toegezegde bedrag"
  • Voer het toegezegde bedrag in (in hele bedragen)
  • Klik op "Opslaan" (onderaan het scherm).

 

Toezeggingsbrief uploaden

Wanneer je een toezegging hebt ontvangen kun je deze opslaan bij alle andere gegevens die betrekking hebben op de aanvraag.

We adviseren je om hiervan gebruik te maken zodat deze belangrijke informatie behouden blijft, ook bij eventuele wisselingen in bestuur e.d.

  • Scan de toezeggingsbrief in, wanneer deze nog niet digitaal is
  • Klik op "Kies bestand"
  • Selecteer het bestand
  • Klik op "Uploaden"
  • Klik op "Opslaan" onderaan het scherm 

 

Bijlagen(n) uploaden

We adviseren je alle bijlagen die te maken hebben met het project en de aanvraag op te slaan. Hierdoor heb je ze altijd bij de hand, mocht dit nodig zijn.

Alle documenten die te maken hebben met het project en je aanvraag kunnen hier worden opgeslagen, net als de correspondentie met de verstrekker. Maar ook offertes, calculaties en vergadernotulen die te maken hebben met dit project kunnen hier worden opgeslagen.

Je kunt meerdere bestanden toevoegen.

  • Klik op "Bestanden toevoegen"
  • Klik vervolgens op "Uploaden starten"
  • Klik op "Opslaan" (onderaan scherm)

 

Extra notities

Voor elke aanvraag heb je de mogelijkheid om notities toe te voegen.
Je kunt hier bijvoorbeeld de contactmomenten opslaan, todo's, etc.

  • Voer eventuele notities in onder "extra notities"
  • Klik op "Opslaan"

Verder lezen?

Direct aan de slag met het vinden en aanvragen van financiële middelen voor je organisatie of project

Word ook lid

  • Actuele informatie over bijna 2000 subsidies, fondsen, fiscale regelingen en kredieten
  • Per regeling alle relevante informatie die je nodig hebt, incl. aanvraagformulieren
  • Toegang tot regelingen die je nergens anders kunt vinden
  • Handige dossiers helpen je op weg
  • Dagelijks uitgebreid en bijgewerkt
  • We bestaan inmiddels 15 jaar, en zijn hiermee een van de meest ervaren partijen
  • Je bent al lid voor slechts € 30,- per maand