Sponsoring van activiteiten gericht op maatschappelijke acceptatie, leefbaarheid en samenwerking

Sponsoring
Sponsoring van activiteiten gericht op maatschappelijke acceptatie, leefbaarheid en samenwerking centraal staan, net als duurzaamheid en rendement. De sponsoringaanvraag bevat bij voorkeur een uitgewerkt creatief voorstel.

Toepassing

BASF hecht veel waarde aan haar reputatie als ‘goede buur’ in de omgeving waar haar medewerkers wonen en werken. Duurzaamheid en maatschappelijk rendement staan daarbij centraal. Daarnaast willen ze mensen graag kennis laten maken met de bijzondere wereld van chemie. Onderwijs en educatie spelen daarbij een belangrijke rol.

Voorwaarden

  • Rendement
    Uitgangspunt is een situatie waar zowel BASF, haar klanten en medewerkers en de gesponsorde partij baat bij hebben
  • Maatschappelijke acceptatie
    Het bevestigen van haar reputatie als ‘goede buur’, waarbij waarden als ‘leefbaarheid’ en ‘samenwerking’ centraal staan
  • Duurzaamheid
    Het initiatief levert een bijdrage aan de bewustmaking en objectieve beeldvorming van wat chemie voor het dagelijks leven betekent

Restricties

BASF Nederland sponsort géén:

  • Politiek gerelateerde organisaties
  • Instellingen die als doel winst realiseren
  • Professionele sporters, clubs of competities
  • Advertenties en/of naamsvermelding

Aanvragen

Per e-mail, bij voorkeur met een uitgewerkt creatief voorstel.

Meesturen

  • Naam, doelstelling en achtergrondinformatie van de organisatie
  • Overige bronnen van fondsenwerving (nu en in het verleden)
  • Duidelijke omschrijving van het project: doelstelling, achtergrond, tijdsperiode, budget, verwachte resultaten en sponsor/fonds-acquisitieplan

Relevante links