Geven door focus

Sinds 1949 zet SOS Kinderdorpen zich wereldwijd in voor kinderen zonder ouders of veilig en liefdevol thuis. De unieke familiegerichte aanpak was in campagnes alleen een tijd wat naar de achtergrond verdwenen. Sam Schiltmeijer, Teammanager Acquisitie bij SOS Kinderdorpen Nederland, legt uit hoe de stichting de focus op familie in haar communicatie weer terugvond.

Verder lezen?

Direct aan de slag met het vinden en aanvragen van financiële middelen voor je organisatie of project

Word ook lid

  • Actuele informatie over bijna 2000 subsidies, fondsen, fiscale regelingen en kredieten
  • Per regeling alle relevante informatie die je nodig hebt, incl. aanvraagformulieren
  • Toegang tot regelingen die je nergens anders kunt vinden
  • Handige dossiers helpen je op weg
  • Dagelijks uitgebreid en bijgewerkt
  • We bestaan inmiddels 15 jaar, en zijn hiermee een van de meest ervaren partijen
  • Je bent al lid voor slechts € 25,- per maand