Groot worden door jong te blijven

War Child; een goed doel dat bijna 25 jaar geleden zijn oorsprong vond maar al direct een grote naamsbekendheid kreeg. Al snel was de stichting niet meer weg te denken uit het rijtje van goede doelen in Nederland. Toch is de concurrentie groot en blijft het lastig om je te onderscheiden. Matthijs Reus, manager Particuliere Fondsenwerving, vertelt hoe War Child dit aanpakt.  

Verder lezen?

Direct aan de slag met het vinden en aanvragen van financiële middelen voor je organisatie of project

Word ook lid

  • Actuele informatie over bijna 2000 subsidies, fondsen, fiscale regelingen en kredieten
  • Per regeling alle relevante informatie die je nodig hebt, incl. aanvraagformulieren
  • Toegang tot regelingen die je nergens anders kunt vinden
  • Handige dossiers helpen je op weg
  • Dagelijks uitgebreid en bijgewerkt
  • We bestaan inmiddels 15 jaar, en zijn hiermee een van de meest ervaren partijen
  • Je bent al lid voor slechts € 25,- per maand