Van merk naar waarde

CliniClowns is een goed doel dat tot de verbeelding spreekt. De organisatie hoeft zelden uit te leggen wat ze doet en veel mensen zijn de clowns zelf al weleens tegengekomen. Volgens Ilse Beckers, Hoofd Marketing van CliniClowns, is het hebben van een sterk merk toch niet altijd voldoende voor succesvolle fondsenwerving, want de concurrentie is groot. Ilse geeft uitleg over hun nieuwe aanpak waarin contentmarketing en denken in doelgroepen

Verder lezen?

Direct aan de slag met het vinden en aanvragen van financiële middelen voor je organisatie of project

Word ook lid

  • Actuele informatie over bijna 2000 subsidies, fondsen, fiscale regelingen en kredieten
  • Per regeling alle relevante informatie die je nodig hebt, incl. aanvraagformulieren
  • Toegang tot regelingen die je nergens anders kunt vinden
  • Handige dossiers helpen je op weg
  • Dagelijks uitgebreid en bijgewerkt
  • We bestaan inmiddels 15 jaar, en zijn hiermee een van de meest ervaren partijen
  • Je bent al lid voor slechts € 25,- per maand