Sponsoring van goede doelen

Het probleem bij sponsorwerving voor goede doelen is dat je beperkt bent in de mogelijkheden voor het aanbieden van tegenprestaties. Reclameborden, Vipkaartjes, dure dineetjes voor relaties of andere gelikte tegenprestaties kun je immers niet aanbieden. Het enige dat je kunt bieden is een blij mens ergens op de wereld. Dat neemt niet weg dat ook een goed doel met een beetje creativiteit interessante tegenprestaties kan bieden.

Verder lezen?

Direct aan de slag met het vinden en aanvragen van financiële middelen voor je organisatie of project

Word ook lid

  • Actuele informatie over bijna 2000 subsidies, fondsen, fiscale regelingen en kredieten
  • Per regeling alle relevante informatie die je nodig hebt, incl. aanvraagformulieren
  • Toegang tot regelingen die je nergens anders kunt vinden
  • Handige dossiers helpen je op weg
  • Dagelijks uitgebreid en bijgewerkt
  • We bestaan inmiddels 15 jaar, en zijn hiermee een van de meest ervaren partijen
  • Je bent al lid voor slechts € 25,- per maand